Sortida de Maig

12 de Maig de 2013
VALL DE L’ORA

Serra de Busa i Cogul 12-05-2013
Excursió llarga i exigent realitzada amb el Centre Excursionista L'Esquirol. Deixem els cotxes a les 09:00am al costat de l'ermita de Sant Lleir (687m). Lentament anem ascendint fins a situar-nos sota la cinglera de Busa. Pugem per les Escales de Busa fins dalt l'altiplà. El travesem tot sencer fins arribar a la Preso del Capolatell. Ascendim directes al Cogul (1526m.) punt més alt de la Serra. D'allà passem per l'ermita de Sant Cristòfol. Tornem a travessar el pla i baixem fent marrades fins a Sant Pere de Graudescales. Només ens queda seguir una pista fins l'inici de l'excursió on hi ha una estatua en memoria de Guifrè el Pelòs arribant a les 17:00pm. En total hem fet 22Kms i uns 1000 metres de desnivell. Tot plegat en unes 8 hores parades incloses. Deu n'hi do!

Fotos del company Enric Queralt
fotos del company Joan Juvanteny

NOTA: Recordeu que per participar a les sortides del CEE cal estar al dia de la
llicència, el Centre pot oferir llicència per un dia al preu de 5€. Més informació al
apuntar-se.

Entrades populars d'aquest blog

Camí d'en Jesús

Sortida conjunta d'esquí de fons